Nu gick Matte igen så jag måste passa dörren tills hon kommer


Hej Hej Alla!
Vilken dag. Matte har jobbat ,kom hem myste med mej å var ute å lekte med
mej i snön å va jag gillar det.
Sen när vi satt å myste där inne så ringde mattes kompis å undra fall hon hade tid att komma bort
till henne å se vilken julklapp hon fått Matte ville gärna det så hon lånade Simons bil å körde iväg å
så lämnade hon mej hemma .
Jag gick å la mej vid dörren å väntade tills hon kom hem igen.
Så det va husse som tog kortet.
Å Jag är ju Mattes gosse.

Kommentarer
Postat av: Malin

Verkar som om cockrar nästan alltid är "mattes" hundar, vi är kanske mjukare än våra "gubbar"... Och du, är du säker på att det inte är mjäll på övre kortet ;-)

Kram

2010-12-27 @ 19:11:50
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Madde o Teddy

Teddy är oxå mattes cocker, trots att han åker med husse på jobbet hela dagrna. Men det är mig som han alltid följer ; ) och jag är jätteglad för det.

2010-12-28 @ 19:55:43
URL: http://teddyomatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0