Inte jag


Jag har varit hemma med lillhusse idag Matte, Husse & Lillmatte åkte till Ullared
Jag fick inte följa med!
Matte säger att hundar skall inte sitta förlänge i bilen fast det inte har varit så varmt.
Så jag fick lite nya saker Ny tandborste och tandkräm ,lite nytt godis, och en lekboll
som man lägger godis i.
Nya tennisbollar hoppas de är bättre.
Jag har varit så duktig och tagit hans om Simon & Katten hihihihihi
Matte säger att det är tur i oturen att hennes rygg är dålig för hade den varit
som den skulle så hade hon gått där ändans till i kväll.
Fast då hade det blivit dyrt hihihihihi.
Ha det gott alla.

Kommentarer
Postat av: Marie

Du hade det nog bättre hemma Ricco än i Ullared! Snäll matte du har som handlade nya saker till dig.

Ha det gott!

2010-07-30 @ 22:17:12
URL: http://cockerkillarnasvitahem.blogspot.com
Postat av: becca & Olga

kul med lite nya gerjor! :D

Och tycker matte gjorde klokt i att lämna dig hemma.

Man ska verkligen inte lämna hunden i bilen trots att vädret är mildare, bara onödigt, mkt skönare att vara hem´ma :D

2010-07-30 @ 22:40:06
URL: http://sweetolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0