Vilken dag


Jag och mina bollar!
Älskar bollar i alla stl.
är sugen på att bada men va gör man jo man leker lite med bollar.
Varit och hälsat på mormor & morfar och Mister B, Ringo.
Vi hade tur nyckeln till bilen lade av när vi stannat utan för deras hus.
Matte fick nästan panik det går inte och låsa upp Saaben när batteriet tagit slut.
så hon for in i garaget hoppade på morfars cykel tog knappt 7 minuter fram och tillbaka i vanliga fall så tar det ca 10 minuter och cykla på ett håll i lagom takt. Stannade inte någon stans utan cyklade som hon hade eld i baken.
Varför panik jo jag Ricco var kvar i bilen och matte ville ju inte att jag skulle bli sjuk för det hade varit mer än vad hon hade klarat av . men jag var pigg som en mört och jag var duktig och drack vatten som hon tog fram till mej. sen busade jag med mina kompisar och matte pustade ut tänk om vi kört iväg någon stans. Hemska Tanke !!! Så imorgon skall vi iväg och få nya batterier i båda nycklarna.

Jag har fått brev från Tollarp ditt jag skall på utställning jag fick nr 71.
Håll tummarna för oss. Skall bli kul det var ju ett tag sedan sist.
Skall bli kul att träffa alla trevliga cockermänniskor och deras hundar vov vov till er alla.
Kram Ricco & Towe
Ha det gott i sommar värmen

Kommentarer
Postat av: Kylle

Fy hemska tanke att bli inlåst i bilen en varm dag. Skönt att matte är så snabb.

82 och 85 fick vi alltså sista hund nr 85. himla många cockrar.

Vi måste träna mycket annars går det inte framåt, imorgon ska vi träna i Hörby för en tjej som ingår i svenska lydnadslandslaget. Hon är väldigt duktig och ger oss så många bra tips. Ska bli så kul för det är ett bra tag sen sist hon var här i Skåne.

2010-07-08 @ 18:38:09
URL: http://flocken.dinstudio.se
Postat av: Katarina, Nanna & Leia

Vi håller självklart alla tummar och tassar som vi har!

2010-07-08 @ 19:09:50
URL: http://hunddagboken.blogspot.com/
Postat av: selma

Roligt att se en kommentar på vår blog ut

av er!

Och vi kommer från samma kennel. Jätteskoj!

Vi håller så klart tummar och tassar det kommer att gå jätte bra! Du är ju super snygg, lika fin som jag och min "låtsas syster" Leia.

/ Selma och matte Maria

2010-07-08 @ 21:14:44
URL: http://cockerselma.blogspot.com
Postat av: Carina

Då ses vi där för vi ska också dit=)

2010-07-08 @ 21:56:30
URL: http://tindrateddy.blogspot.com/
Postat av: Patricia

Tjena Ricco!!

Oj, vilken hemskt upplevelse din matte måste haft när du satt inlåst i bilen.

Förtstår att hon hade eld i baken!!

Kul att du ska på utställning.

Vi håller alla våra klor o tummar för att det går bra.

Vi ska inte dit.

För oss är det lugnt med utställningar just nu.

Ha det så bra i sommarvärmen.

Vov o kram från grabbarna boys o vår matte!

2010-07-08 @ 22:03:51
URL: http://www.grabbarnaboys.blogspot.com/
Postat av: Susann, Anton o Victor

Vi ska också till Tollarp. Nr 63 fick vi. Vi ses./ Victor o Susann

2010-07-08 @ 23:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0