Flisan,Theo, Jag och Ines


På Cockerträff hemma hos Birgitta på Kennel Cockett.

Här är min Mamma flisan som är liverfärgad, Min bror Theo kolla bara så snygg han e, sen är det jag Ricco och Syrran Ines som är så söt. Vår bror Ozzy han åka innan vi tog bilderna ja vi hade så mycket spännande saker för oss. Först fikade vi och pratade kul och bekanta sig med syskon och andra cockervänner sen hade man ju tur att få träffa mamma Flisan & pappa Hugo. Sen var det rally lydnad de som ville fick prova på jag provade 2 gånger Jag busade lite när Simone skulle gå och sen gick matte en gång jag var nog duktigare än matte för hon hade ju inte fattat riktigt , men när Patricia sagt att man inte behövde gå runt om pärmarna så trillade poletten ner när vi var färdiga hihihihhii, ja ja så kan det bli.  Sen provade vi att spåra jag tog hela rundan matte gått hihihihih,sen så gick vi tipsrunda och avslutade med att grilla lite korv. Ser fram emot nästa träff .
Ha det gott alla cockerkompisar med mattar & hussar. Vet ni vad som hände på vägen till Birgitta? Nä inte det? Jo vi blev stoppade av polisen första gången för mej husse fick blåsa och visa körkort men sen fick vi köra vidare de trodde nog vi varit på Swedwn Rock och festat runt hihihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0