Ha ha ha ja e me Maja <3


Ha ha ha va ja e gla Maja har sommarlov & hon e hemma hos mej va skönt Simon har fått sommar jobb i sommar så han kommer bara vara ledig 3 veckor. Jag vet att Maja kommer ta med mig på promenader och jag får nog följa med när hon skall ut & springa. Fast ibland tycker hon att jag e lite tradig som skall springa och snusa på allt. Men jag kommer som en Gasell när hon kallar. hihihihi. Ett skönt sommarlov till er som skall va lediga i sommar. Vov Vov

Önskar Ricco med familj

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Vov Ricco!

Lyckliga dig som kommer att ha lillmatte Maja hemma hela sommaren.

Vi är också ganska lyckliga då vi ska ha tre lillhussar o en lillmatte hemma hela sommaren.

Vår matte o husse ska ju jobba en hel del.

Ha en bra dag!

Vov!!

Postat av: Katarina, Nanna och Leia

Hoppas ni får ett härligt sommarlov!

2010-06-12 @ 12:22:21
URL: http://hunddagboken.blogspot.com/
Postat av: Marie

Vilka fina bilder!

Skönt för er lille goding att han får sällskap nu i sommar! Önskar er också ett skönt sommarlov!

Jag funderar på att anmäla till Tollarp, kanske vi ses då!

Kram Marie

2010-06-12 @ 22:26:28
URL: http://cockerkillarnasvitahem.blogspot.com
Postat av: Anki J.

Visst är det skönt för barnen nu när sommarlovet har börjat och hundarna får lite mer sällskap. Det är bara lite varmare väder som vi väntar på....



Vi har inte anmält till Tollarp och det blir förmodligen inga mer utställningar för oss i sommar.



Vi kanske kan ta någon promenad tillsammans i sommar?

2010-06-13 @ 23:40:43
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0