Idag skulle vårt hjärta blivit 1år.



Idag känns det konstigt. Vår Älskade Tosca skulle blivit 1 år.
Vi saknar dej Tosca varje dag , varje minut .
Du gav oss så mycket den korta tid vi fick rå om dej.
Du berörde oss alla när vi talar om dej när vi ser på bilder på dej
då kommer våra tårar. Vi ler mellan tårarna, du hade så mycket bus och kärlek till oss vi behövde dej, precis som du behövde oss vi var ett tillsammans ja en familj, som nu fattas dej.
Du var så Älskad och vi blev alla så älskade av dej, du gav oss sol
du gav oss kärlek, värme glädje.
Ricco saknar dej med mitt/vårt hjärta .
Jag vet att du finns där någonstans väntar på oss och vi kommer till dej när vår tid här
på jorden tar slut. Det finns inte ord för allt.
Vila i frid älskade Tosca.
Vi älskar dej .
Din familj

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Tårarna rinner på mig när jag läser det fina du skrivit om er lilla fina Tosca. Det finns inte ord att uttrycka sin sorg tillräckligt, men du gör det ändå väldigt fint. Jag minns när Patricia berättade för mig om att Tosca blivit sjuk och hur jag grät. Följde er sista tid på lite avstånd genom Patricia och tänkte mycket mycket på er. Jag fick nöjet att träffa er fina Tosca på en utställning i Bräkne-Hoby när hon blev BIM-valp, minns du? Så himla söt var hon, en riktig liten charmör! Livet är verkligen hårt ibland och man undrar bara varför vissa saker måste hända... Vet inte om du har sett och läst dikten "Regnbågsbron" men den är väldigt fin tycker jag. (Jag har den på min hemsida under fliken Tarzan, vår ängel i himlen.)

Varmaste kramarna!

2010-06-30 @ 21:19:50
URL: http://cockerkillarnasvitahem.blogspot.com
Postat av: sandra

Åh vad tråkigt :( Vad hände med er lilla Tosca?

2010-07-01 @ 20:08:20
URL: http://www.zamantha-freija.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0