Lite Om Ricco<3<3<3




Jag heter cockett´s Riccardo men kalas Ricco. Jag kommer från KENNEL COCKETT´S i SÖLVESBORG och min uppfödare heter BIRGITTA MARKOFF. Jag är född 20080210. Min mamma Kallas Flisan men heter MAXI MATES GARBAGE GABE. Min pappa Kallas Hugo och heter COCKETT´S WINTER DAY. Min färg är svart. Jag flyttade till min familj den 25/6 2008. I min familj finns det  matte Towe , Matte Maja 16 år, husse Ola  och husse Simon.
Alla hjälps åt att ta hand om mej . Promenerar, cyklar spelar boll och ibland får jag följa med när Maja eller Simon springer slingan. Vi försöker ju komma ut och träffa lite andra hundvänner med jämna mellanrum och sen så träffar vi ju alltid på någon när vi är ute och går. Towe min matte tycker jag är det bästa hon köpt och jag tror verkligen henne. Ja det bor en katt som heter wilma och en kanin som heter Mawin här med de är också mina kompisar.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vov på dig Ricco.

Vad kul att läsa lite mer om dig.

Vi förstår att din matte tycker att du är det bästa hon köpt.

Det tycker vår matte om oss också.

Vov från grabbarna boys!!!

Postat av: Jessica

Vilken härlig blogg... se jätte fin ut...Han är sååå fin lilla Ricco...



Vov vovv hälsar Lexi

2010-05-17 @ 21:54:54
URL: http://www.suddagumman.bloggagratis.se
Postat av: Rosa

Hej



Nu har jag läst lite om Ricco, så fint ni har här på bloggen. Skall bli spännande att fortsätta följa Ricco här...



Ha det så bra och vi ses...



Kram



Rosa

2010-05-18 @ 22:31:28
URL: http://www.kennelstrawberrylines.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0