Vill man va fin så får man lida pin.

Vill man va fin så får man lida pin.  Har varit iväg med Ricco så han har blivit trimmad. Ja han blev jättefin.  Tack snälla Trimmare nu är min hund supersnygg igen.<3Idag har vi varit iväg och fått mej trimmad.
Matte tänker ställa ut mej i Hässleholm och där skall det komma en massa cockerspaniels. Kul och få träffa lika hundar som jag. Matte köpte ett nytt öronskydd med till mej! Visst blev jag fin?
Matte tycker alltid jag är fin eller söt.
Vi säger tack snälla vän som tog sig tid och trimmade mej.
Min päls blir bara finare för var gång vintern tog nog hårt på den. Och allt regnandet.
Så jag får lite spraybalsam i längderna det använder matte med.
Många tycker jag är lik min pappa Hugo. Jag har träffat honom en gång på en cockerträff som jag tyckte var mycket trevlig.


Kommentarer
Postat av: Kylle

Tack för blomman jättefin.

Mamma tyckte Ricco var en riktig snygging

Vi ses snart ha de gott

2010-05-19 @ 22:34:23
URL: http://flocken.dinstudio.se
Postat av: Patricia

Du är jättesnygg Ricco.

Det ska bli kul att träffa dig o matte på söndag.

Vov!!!

Postat av: Carina

Vvad kul att du skaffat blogg!! Komme att lägga en länk till dig om det är ok ? Ska bli roligt att följa era äventyr här. Vi ses i Hässleholm .Kram Carina

2010-05-20 @ 09:15:08
URL: http://tindrateddy.blogspot.com/
Postat av: Towe Ottosson

Tack Kylle Hälsa mamma och Tacka!

Tack Patricia ser fram emot att få träffa er med!

Tack Carina det går jättebra att lägga till oss!

Ja det gör vi kul att få träffa er alla!

Kram RIcco & Towe

2010-05-20 @ 18:47:47
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!

Vad roligt med ännu en cockerblogg!!! Jag länkar gärna till dig om det är okej? Har själv två cockerkillar och jag ska också ställa ut i Hässleholm. Din Ricco ser jättefin ut!

2010-05-20 @ 20:47:03
URL: http://cockerkillarnasvitahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0