Sista dagen i Kemer Turkiet.



Vi har varit på Semester i Kemer i Turkiet.
Ricco & Alfons fick vara hemma hos mormor & morfar.
Å vad man längtade efter sina små grabbar.
Ricco skrek när jag kom till mormor och morfar.
Han lämnar mej ännu mindre nu än innan.
Men jag vet att han haft det jätte bra. Å Alfons med.
Som jag brukar säga Borta bra men HEMMA BÄST.
Ibland behöver man åka bort för att uppskatta det man har hemma.
Men värmen var bra för kroppen å allt badande minus är de hårda sängarna
så det var inte många blund man sovit. Å Turkbacillen jag fick i halsen den vill jag skall
försvinna har fått host medicin så att man kan sova lite om nätterna.
Var tar tiden vägen min Lilla son började jobba han har haft 3 veckors semester å jag är inne på min 4:e vecka
å inte längtar jag till jobbet inte ett dugg just nu.
Ha det gott alla bloggare
vov vov Ricco & Alfons & Towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0