Är deppig Matte har börjat på kurs!


Kan ni tänka er Matte har börjat på kurs!
Och jag får inte följa med!
Matte har en skada på ryggen, nacken axeln som blir
sämre och sämre så nu går hon på något som heter Adaptus inne i
Kristianstad. Det är smärt hantering mm en väldigt massa saker olika saker varje dag
och det kan jag inte följa med på. Matte vill ju bli bättre så hon kan göra mer roliga saker med
mej och ställa ut mig lite mer. Matte har lärt sig idag om endorfiner det finns massor av olika endorfiner och hon säger att jag är hennes bästa endorfin mycket bättre än all medicin som finns som ändå inte hjälper.
Jag är en frisk och Positiv fläkt för matte.
Och det är ju skönt att veta.

Kommentarer
Postat av: Eva H

Hej o hallå! Det här missade jag igår! (Fastnade för att din lillhusse inte har bandage på knät längre!Hoppas det är bra.)

Så'n kurs skulle jag vilja gå! Men jag håller med matte:ni hundar är TOPPEN som värkmedicin!! Om jag inte hade mina att gå ut med skulle min rygg/mina knän o fötter göra mycket mer ont.

Och så kan vi tala om ingen av mina är så väldigt ömhårad. Men A får ha munkorg, för han har inte fått lära sig från början och tappar tålamodet. Dock kan riktigt äckliga tovor redas ut. Mysko hund!

2010-08-14 @ 12:16:14
URL: http://fyrfotingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0