Haha ha ja e me!


Ja det skulle ju handla om mej Ricco , men ibland så spårar vi ut på lite annat.
Ja det var supertrevligt igår kväll, Nästan som när jag kommer hem till Birgitta
det är vi hundar som står i centrum.
Ja här kommer jag med min gamla handboll.
Va har vi gjort idag?
Ja förrutom promenader så har vi fixat lite av allt som måste fixas här hemma.
Mina små husse/matte är och tränar inför Beach handbollen i år har vi tur det är bara 2 dagar och har jag tur så får jag träffa min kompis Pepsi med.
Ha det gott alla.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du är så himla söt, Ricco!

Puss på dej!

2010-07-21 @ 21:03:17
URL: http://hunddagboken.blogspot.com/
Postat av: Carina

Söta Ricco. Tror du hjälper lillmatte och husse med träningen och att de vinner iår.

2010-07-21 @ 21:13:21
URL: http://tindrateddy.blogspot.com/
Postat av: Patricia

Du är så jättefin Ricco och det är kul att få läsa lite om vad du får vara med om.

En sån härlig gammal handboll har vi också här hemma, den är superkul att leka med.

Ha det bra.

Vov från grabbarna boys!!

2010-07-22 @ 10:03:52
URL: http://www.grabbarnaboys.blogspot.com/
Postat av: Pepsi

Hej du! Nix i år ville jag Inte gå på någon beachhandboll för det bara regnade hela tiden och jag får inte dra med mig hela stranden in i husvagnen (det fastnar ju liite sand när man rullar sig:)). Hoppas det gick bättre för Maja än vad det gjorde med Simon.

Vi hörs!

2010-07-24 @ 15:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0