Längtar tills det e fredag å man slutat att jobba.



Ja jag skall inte klaga jag Älskar mitt jobb jag jobbar på en förskola
å det e toppen , men efter min vurpa i trappan så krånglar allt.
Å nu känner jag mig som en man hihihihi har så ont i halsen.
Vill inte få halsfluss med.
Idag har jag varit hos Margret en tjej som gör helt underbara smycke.
Skulle Rekomendera er att gå in på margret.nu

Å så måste jag ta tag å ta lite bilder på min lilla Älskling å den stora Älsklingen.
Ja Alfons & Ricco.
Ha en fortsatt skön kväll.

Kommentarer
Postat av: Alfons

Hej! Nu ska jag berätta hemligheten till att få Alfons på kort (bra kort för den delen), Alfons ÄLSKAR att bli fotograferad, så när man tar fram kameran sitter han där! I alla fall gör han sig så fin som det går! Om inte det fungerar, tar jag upp lite godis=) /Alfons & Jag

2011-01-28 @ 18:05:36
URL: http://cockeralfons.blogg.se/
Postat av: Carina

Helt underbara bilder på lillkillen men Ricco är en så stilig storebror och skönt med lite extra päls i denna kylan häslar Caspian=) Jag älskar smycken och ska genast gå in och titta. Härlig helg på er kramisar

2011-01-28 @ 19:42:07
URL: http://tindrateddy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0