Spexar med Ricco hihihihihii det gillar jag.


Ja här kom det lite bilder på mej idag har jag bott hoss min familj en vecka.
Å Jag trivs som fisken i vattnet.
Matte slog en vurpa i fredags så hon kan inte sova så mycket hela hennes ena
Skinka är alldeles svart blå  och dubbelt så stor.
Och hon slog i axeln med när hon landade.
Så denna vecka blir det ingen rygg-gympa för hennes del.
Men hon säger att hade hon inte haft mej Ricco & Lille Alfons så hade hon inte klarat det
att det är vi som håller humöret uppe på henne.
Så vilken tur att hon då har 2 så Goa Grabbar som vi.
Hoppas kunna titta runt lite på alla härliga bloggar efter hand som rumpan minskar igen hihih
nu sitter vi på extra kudde.
Ha det gott Solen skinne så vi hoppas att det smälter bort lite idag och på onsdag skall matte köpa broddar för människor hihihihi.

Kommentarer
Postat av: Selma & Maria

Håller med dig Riccardo, pälsvård är inget för mig i heller. Jag biter gärna matte när hon tar fram saxen, inte hårt så klart! Men jag markerar att jag inte gillar det. Men det blir ju pälsvård ändå så det är bara att gilla läget. Fast vet du?! Jag tycker du är snygg ändå även när du inte har gjort pälsvård.

/ Selma & Maria

2011-01-10 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0