Ringo Sir Mister B och jag Ricco

Idag har jag varit och hälsat på min kompis Lexi i eftermiddags . Mattes Kompis Jessica och hennes hund Lexi bor i Sjöröd.
Alltid kul att träffa kompisar och busa lite. Det tycker matte med. Men hon glömde kameran så vi får fota henne nästa gång. På kvällen gick vi ner till Mormor & Morfar så jag fick hälsa på mina kompisar Ringo som är en stor svart labbe, Han e mycket snäll och låter mej bestämma jättemycket han kom med leksaker så vi kunde busa lite.
Sir Mister B är cockerspaniel som jag men kommer från en annan kennel som heter Cockanas. Mister är en mycket försynt kompis inte lika busig som Ringo eller jag.
Det blev ju en skön kväll trots att det blåst en massa.Jag är nöjd bara jag får vara ute och leka har massor av bollar i trädgården .

Tass & Vov Ricco

Kommentarer
Postat av: Emma Göransson

Hej!

Jag var tvungen att bara lägga en kommentar här och berätta hur lik Ricco är sin syster Ines. Jag sitter här och titta på bilderna och tror hela tiden att det är Ines som sitter där.

Hoppas vi ses på cocker-träffen.

MVH Emma och Ines

2010-05-28 @ 11:05:57
Postat av: Towe L Ottosson

Tack Emma!

Va roligt att höra!

Jo då vi kommer till Cockerträffen skall bli kul.

Det är alltid kul med cockerträffar. se hur de andra ser ut osv.

Ha det gott.

Så syns vi

Tass Ricco & Towe

2010-05-28 @ 14:36:19
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0