Då var det dax för reflexväst om morgnarna !



Hej Hej Alla hundvänner!
Hoppas Ni med börjat med Reflexväst!
Matte letade upp dessa till oss killar
förra veckan! Så nu gäller det om morgnarna å snart med om kvällarna!!

Jag har en ryggskada som heter MB Scheyerman. Det betyder att för min del
att jag har kilformade koter i bröstryggen, Å några ridolycker + åkt så jag har varit med om 3 bilolycker med.
Sen så är jag en snubbel maja så jag vet inte hur många gånger jag störtat i trappor. Där jag då har förstört höger axel, så jag har värk i den och armen jämnt tappar saker mm.
Så nu efter många om och men så har de sett att koterna i ländryggen är trasiga inte alla men många!
Så därför har jag värk alltid , fast man har ju bättre och sämre dagar.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Katarina (Roses and stuff)

Men fy, så jobbigt för dig. Finns det inget att göra åt dina ryggproblem?

Kram!

2011-09-19 @ 16:20:45
URL: http://rosorochris.blogspot.com/
Postat av: Emma och Malte

Vi använder också reflexer nu! Det är ju så mörkt och tråkigt ute om kvällarna!!



Usch det låter inte alls bra, vi undrar som Katarina om det inte finns något hjälpmedel?

Vi hoppas iaf att de hittar det snart så att du slipper att ha ont!!

kramar till dig och the healing dogs!!

2011-09-19 @ 16:48:10
URL: http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com
Postat av: Rudi o matte

Men attans! Stackars eran matte! Oj, vad jobbigt det låter, det är allt tur att hon har er som tröst när värken sätter in.

2011-09-19 @ 21:58:28
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Postat av: CockerAlfons

reflexvästar är jätte bra!! Jag har en till Alfons som han är så söt i, nu letar vi efter ett reflex halsband eller liknande, till Alfons förstås!



Hoppas det blir bättre med ryggen, inte alls kul att ha ont.

Krya på dig och hoppas på att det går att göra någonting åt ryggen.



Ha det bra

/Alfons & Jag

2011-09-20 @ 17:30:51
URL: http://cockeralfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0