Jag har badat!



Hej Hej Alla!
Ja vi får väl skriva lite å berätta vad som har hänt i veckan.
Ja matte har varit på massage å va hon va nöjd när hon kommit
hem hon hade bokat en ny tid å vi tror hon behöver det med förrutom oss
goa killar som alltid finns för henne, sen har hon varit å blivit röntgad så nu väntar vi på besked om hur
det ser ut.
Vi har varit å hälsat på vår bästa Birgitta.
Önskat att vi kunnat stanna kvar, men vi skulle ju till vetrinären jag och Ricco.
Men vi vill snart till Birgitta igen , Matte jobbade några timmar innan vi skulle iväg å husse
glömde kameran, jag träffade min mamma Pim Pim å en massa andra cokervänner.
Vi har hälsat på hos mormor och morfar med å deras bus hundar .Ja vi skulle väl kunna skriva hur mycket som helst men det e ju lite att bilderna skall tala med.
Förra fredagen var Emmas familj å hälsade på med kul å träffa andra , de hade deras hund Selma med.
Ricco Älskar Emma, tror att hade hon varit cockertjej så hade han friat till henne hihii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0